Farzaneh Saadati
Researcher
Centro de Investigación Avanzada en Educación Universidad de Chile
Santiago, Chile
Mathematical Problem-solving; Teachers Professional Development Program; Mathematics teachers' Profesional Competences; Instructional design and technology
-
Pure Mathematics-Algebra and Topology, Shahid Chamran University of Ahvaz. Irán, 2003
-
Pure Mathematics, AMIRKABIR UNIVERSITY OF TECHNOLOGY. Irán, 2000
-
Instructional Design and Technology in Mathematics, UNIVERSITY PUTRA MALAYSIA. Malasia, 2014
-
Postdoc Full Time
Centro de Investigación Avanzada en Educación Universidad de Chile
Chile
2016 - 2020
-
Researcher Full Time
Centro de Investigación Avanzada en Educación
Chile
2020 - A la fecha
-
Profesora Adjunta Part Time
UNIVERSIDAD DE CHILE
Santiago, Chile
2022 - A la fecha
-
Part-time teacher
Girls high school
Irán
2001 - 2003
-
Full-time lecturer
Azad university of Iran branch of Dezful
Irán
2003 - 2008
-
Full-time lecturer
Jundi-Shapur University of Technology
Irán
2008 - 2010
-
Part-time teacher
Tehran International School
Irán
2015 - 2016
-
Postdoc Internal Part Time
Centro de Investigación Avanzada en Educación
Santiago, Chile
2016 - 2017
-
Postdoc Fondecyt Part Time
Centro de Investigación Avanzada en Educación
Santiago, Chile
2017 - A la fecha
-
Postdoc Full Time
Centro de Investigación Avanzada en Educacion, Universidad de Chile
Santiago, Chile
2017 - 2020
-
Researcher Full Time
Centro de Investigación Avanzada en Educación, Universidad de Chile
Santiago, Chile
2020 - A la fecha
-
Investigadora Full Time
Centro de Investigacion Avanzada en Educación, Universidad de Chile
Santiago, Chile
2020 - A la fecha
CHANGE ON TEACHERS' PEDAGOGICAL COMPETENCIES AND MAINTAINING THE CHANGE: A STUDY OF CHILEAN PROFESSIONAL DEVELOPMENT PROGRAMS IN MATHEMATICS. |
Motivación para el aprendizaje y experiencias de estudiantes en la implementación de formación a distancia durante la emergencia sanitaria de COVID 19 en la Educación Superior Técnico Profesional. |
Estrategias de Desarrollo Profesional=> Profesores de Enseñanza Básica, Habilidades Matemáticas y Clases de Matemática |
The Impact of "Activating problem-solving in the Classroom" (ARPA), Program on Students’ Problem Solving Skills, Behavior, and Attitude toward Mathematics, An Exploratory Investigation in O’Higgins Region, Chile |